środa, 22 maja 2013

FARBOWANIE!!!! L'OREAL + LA RICHE WHITE TONER..EFEKTY!

Jak co średnio 1,5 miesiąca czas na farbowanie..tym razem postawiłam na farbę L'oreal bardzo bardzo jasny beżowy blond. Nie chciałam żółtych refleksów na włosach i bałam się, że ta farba poprzez beżowy refleks właśnie tą żółć może mi dać,i owszem po 45 minutach trzymania na włosach wyszedł właśnie beżowy . ;-/
Czekałam jednak z farbowaniem na to kiedy dostanę zamówiony na allegro toner La riche dający wręcz biały kolor na włosach jak obiecywał producent, ponieważ toner ten stosuje się na rozjaśnianych włosach nałożyłam go zaraz po zmyciu farby razem z odżywką. Oto efekty!

 Ogólna ocena farby: stosuję mnóstwo odżywek i masek więc moje włosy już długo są w dobrej (jeśli mogę to tak nazwać) kondycji, kolor na moich 1,5 centymetrowych wyszedł taki jak mówiła nazwa na opakowaniu...włosy są miękkie i nie przesuszone od farby.






Ocena tonera: Producent oraz sprzedający obiecywał, że toner utrzymuje się na włosach do 20 myć. Nakłada się go na włosy rozjaśnione, trzyma ok 30 minut, na allegro 89 ml kosztuje ok 30 zł z przesyłką. !!!!!!!
Moja ocena to 4 z minusem. Dlaczego? Toner wypłukuje się z włosów po trzech myciach, pudełeczko jest bardzo małe więc na moje długie włosy wystarczy max na trzy razy.
Kolor wychodzi biały ale gdy się przytrzyma za długo pojawiają się fioletowe refleksy jak po płukance.



Nie zamówię już tego tonera, zaopatrzyłam się w szampon fioletowy z firmy Mila, którego jest 500 ml za ok 20 zł. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz