piątek, 10 maja 2013

SZCZOTKA DO WŁOSÓW COMBO

Dla dziewczyny które mają długie cienkie suche i plączące się włosy to wybawienie! Jest to szczotka z włosia dzika mieszana z metalowymi igłami. Kosztowała ok 60 zł w sklepie fryzjerskim i jest to najlepiej wydane 60 zł ! Włosy się super rozczesują bez problemu nawet gdy się plączą i gdy są przesuszone! Nie jestem żadną przedstawicielką tej firmy, chciałabym tylko polecić dobry produkt tym kobietom które mają problemy z rozczesywaniem włosów. Mam również TT ale tamta w porównaniu z Combo jest bez porównania! Dla moich suchych długich i cienkich łamliwych włosów ta szczotka jest rewelacyjna!

1 komentarz:

  1. Ja mam zwykłą szczotkę z Rossmana i jest jak najbardziej okej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń