sobota, 13 kwietnia 2013

SUPLEMENTY...

Przetestowałam już naprawdę wiele..ale pokolei...

VITAPIL - dobry, zapobiegł wypadaniu włosów i minimalnie przyspieszył porost, byłam zadowolona choć nie zachwycona, szukałam czegoś lepszego, co spowoduje że  moje włosy będą rosły zdrowe , nie będą wypadały, będą mocne i sprężyste.

Belissa - byłam zadowolona , ponieważ włosy przestały wypadać ale poza tym nic spektakularnego nie zauważyłam.

Skrzypowita - dla mnie zero efektów.


Merz spezial dragees - wychwalany przez kobiety, podobno rewelacyjny. Ja stosowałam miesiąc, być może dlatego nie zauważyłam efektów, wręcz przeciwnie wypadanie włosów się nasiliło.
Być może gdybym kontynuowała kurację mercem , zauważyłabym jakieś zmiany.
Obecnie stosuję drugi miesiąc Biotebal 5 oraz Calcium pantothenicum .
Biotebal 5 jest bardzo polecany, jako uzupełnienie biotyny w organizmie , która odpowiedzialna jest za właściwe funkcjonowanie skóry i włosów. Zażywam jedną tabletkę na dzień i czekam na efekty, choć już zauważyłam, że wypadanie włosów się zmniejszyło.
Calcium poleciła mi jedna z dziewczyn na szafa.pl  jako środek na szybszy  porost włosów.
 Łykam 6 tabletek dziennie, trzy rano i trzy wieczorem, jestem po pierwszym opakowaniu ,obawiam się że przedobrze ale czego się nie robi w desperacji i walce o piękne włosy ;)


Na pierwszym miejscu mojej listy jest suplement Inneov Cappilaire Gęstość włosów. Minusem jest jego cena i trzy miesiące czekania na efekty, które faktycznie są! Włosy rosną zdrowe, gęste, grubsze, jest ich wyraźnie więcej. Ja przyjmowałam Inneov bardzo długo, około roku i stan moich włosów wyraźnie się poprawił. Jedynym aczkolwiek istotnym minusem jest to, że po odstawieniu tego suplementu włosy znowu wypadają nawet ze zdwojoną siłą. Gdybyśmy chciały utrzymać stan włosów w dobrej kondycji, musiałybyśmy po prostu zażywać ciągle ten suplement, co oczywiście wiąże się z wysokim kosztem kuracji, ponieważ tabletki kosztują ok 100 zł w aptece, ja zaopatrywałam się w aptece internetowej , gdzie za miesięczny koszt kuracji 60 tabletek (2x dziennie) płaciłam ok 80 zł już z przesyłką.

To tylko niektóre z naprawdę wielu, które stosowałam, te najbardziej zapamiętałam i te polecam, jak wiadomo, na każdego działa coś innego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz